czwartek, 27 kwietnia 2017

Czekoladowa "Milky Way" - czyli mmm...


Uwielbiam czekoladę, jak pewnie większość - ale nie tylko czekoladę tą mmm... ale i kolor - a brązowy kolor Aidy jest po prostu dla mnie idealny.

tak na próbę zrobiłam czekoladowy test serwetki "Milky Way" w innym rozmiarze - i już wiem, że jest to wzór uniwersalny.

jeśli można go zrobić w kwadracie i prostokącie to można z niego zrobić zarówno małą serwetkę jak i duży obrus - jeśli ktoś ma na tyle cierpliwości.

mała czekoladowa "Milky Way" wyszła mi tak...


w porównaniu z białą wygląda słodko :-)


tą i inne moje schematy można kupić w sklepiku Etsy lub bezpośrednio u mnie :-)
https://www.etsy.com/shop/Renulek/items

9 komentarzy:

  1. Ta czekoladowa niteczka boska jest :) A wzór świetny przez swoją uniwersalność. Jednym słowem czekoladowa wersja kwadratowa jest suuper!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam ten brąz, jest głęboki i czekoladowy :-) będzie z nich duża serweta, ale kiedy? :-D

      Usuń
  2. Piękny jest ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. The chocolate color is luscious, and I do like the square version!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like it very much. I think to make more and connect them ;-) Would be a big tablecloth.

      Usuń
  4. Lovely mat you are always have a good style!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...