środa, 16 listopada 2016

Różowy aniołek frywolitkowy


Różowy Aniołek powstawał bardzo długo, efektami ubocznymi projektowania aniołka było kilka śnieżynek i jedna bombka :-D  ale ja lubię takie efekty uboczne.
Doszłam jednak do wniosku, że zaprojektowanie aniołka takiego który wygląda jak aniołek a nie kopa siana jest niezwykle trudne.

udało się i z przyjemnością go pokazuję.

Plik w formacie PDF z opisem wykonania i schematami mieści się na 6 stronach - brzmi skomplikowanie ale w sumie jest łatwy w wykonaniu. Dostępny jest na Etsy lub bezpośrednio u mnie.
https://www.etsy.com/listing/492266859/pdf-original-shuttle-tatting-patternpink?ref=shop_home_active_1


blado różowa Aida20 bardzo mi się spodoba i od razu wiedziałam co z niej zrobię


w bieli ten aniołeczek też wygląda ładnie


i na choince też będzie się ładnie prezentował


7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...