poniedziałek, 22 grudnia 2014

kwiatek dla Ewy


jak co roku robię kartkę dla Ewy... w tym roku miałam różne pomysły ale kiedy zobaczyłam filcową gwiazdę betlejemską którą pokazywała Terenia - zakochałam się w niej i po prostu musiałam taką zrobić.

poinsecja z frywolitką w tle



i jeszcze fotka bez lampy błyskowej


i jeszcze zdjęcie tego co Was pewnie najbardziej interesuje - czyli frywolitka z tła :-)
podobna do tej z mojego avatarka - fatalne zdjęcie zrobione "na szybko" przed złożeniem kartki w całość.




4 komentarze:

  1. Beautiful Card love the poinsettia, where do I find the snowflake pattern for this one?

    OdpowiedzUsuń
  2. Very, very beautiful!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, aż mi żal, że nie mam na imię Ewa :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...