czwartek, 14 marca 2013

wiosna czyli robimy sobie jaja


moja frywolna kurka zniosła troszkę jajek, więc najpierw pokażę Wam wszystkie jaja a potem postaram się rozłożyć jaja na czynniki pierwsze, czyli rozpisać je na supełki :))



pierwsze jaja które chciałam pokazać to jaja wg wzoru który już znacie ale jedno jajko ma koszulkę zrobioną aidą30 a drugie aidą20. wg mnie różnica jest znacząca. wolę jednak jajeczka zrobione z cieniutkich niteczek.


tych jajeczek rozpisywać nie będę bo ilość supełków była wielokrotnie przeze mnie rozpisywana przy okazji serwetek czy bombeczek, więc spokojnie powinniście sobie dać radę jeśli ktoś chciałby je zrobić ;-)

cdn...



30 komentarzy:

  1. Bardzo zdolna jest ta frywolna kurka.Jaja śliczne.Pozdrawiam z Leszna.Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zdolna, zdolna :))) chyba więcej takich kurek uszyję to może zniosą więcej jajek :))))

      Usuń
  2. Prześliczne są Twoje frywolitki i to wszystkie!!! Mogę sobie tylko oczy nacieszyć i podziwiać, podziwiać, podziwiać .....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Those are all beautiful!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cuda...po prostu prześliczne są te jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe jajeczka znosi ta kurka. Cudne wzorki. Czekam na ich rozpiskę i kolejny rządek serwetki. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są te frywolitkowe ubranka! Czekam na rozpiskę, bo nie może ich zabraknąć , chociaż ostatnio je zaniedbałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam na pewno o Was nie zapomnę i podam rozpiski:)

      Usuń
  7. Reniu !!!
    Wiesz dobrze, że przez Twoje frywolitki żadne inne mi się nie podobają, no... prawie żadne :):):)
    Im cieńsza nitka tym frywolitka doskonalsza, misterna itd. itp.
    Czy Ty wiesz, że już czwartek się kończy ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarumieniłam się :D
      a poza tym to dziś już jest piąteeeeeeek!!!!
      huuuraaaaa :D

      Usuń
  8. Świetne są :) Bardzo mi się podobają frywolitkowe rzeczy :)
    Co bym musiała sobie kupić żeby móc zacząć naukę frywolitkową? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu zaledwie dwa czółenka, cieniutkie szydełko, dobre nici - najlepsze to aida - na początek najgrubsze żeby widzieć jak supełki się wiąże i duuuuuużo cierpliwości ale tego nie kupisz nigdzie.
      na początek zaglądnij na forum "U Maranty" jest u mnie odsyłacz na górze z lewej strony do działu frywolitkowego - tam znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

      Usuń
  9. Amazing what a great display

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki wielki wysyp jaj, a wszystkie jak zwykle piękne! 30-stką nigdy jeszcze nie robiłam (efekt rzeczywiście super), ale znając siebie to pewnie zaczynałabym 100x, bo przy 20 zdarza się, że nitka mi się zrywa. Jakiej wielkości są te jaja czy to są zwykłe od kurki? Bo ja ubieram styropianowe. Wymęczyłam już 4 i męczę następne, trochę większe. Zajrzyj do mnie, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy trzydziestce zawsze staram się ciut luźniej zawiązywać supełki chociaż i tak najbardziej nieodpowiednim momencie potrafi mi się nitka zerwać i wtedy pomimo mojej całej wielkiej miłości do frywolitek warczę dość głośno :D

      Usuń
    2. aha nie napisałam - te jajeczka to moje ulubione - drewniane - wielkości średniego jaja kurzego 4/6 cm malowane akrylami i lakierowane też akrylem połysk satynowy.

      Usuń
  11. Cudne te jajeczka frywolitkowe! Podziwiam Twoją cierpliwość i przepiękną, misterną robotę tym bardziej, że dla mnie frywolitka to czarna magia... Pozdrawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla Ciebie frywolitka to czarna magia a dla mnie filcowanie i szycie tildowych zabawek :))) więc zaglądam do Ciebie i podziwiam - szczególnie zakochana jestem w owcy ;-)

      Usuń
  12. śliczne ubranka dla jajeczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wszystkim dziękuję za to, że zaglądacie tutaj i że Wam się podoba to co robię :)
    pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!
    Renulek

    OdpowiedzUsuń
  14. All are beautiful! I wish I had the time to make them ALL :) Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  15. Your eggs are gorgeous! I would like to try tatting on eggs, but I'll have to do some research. Thank you for sharing your pictures!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne jajeczka, cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Cię zajajczyło :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne jajeczka - ja się zawierciłam i zadekoupażowałam i brakło mi czasu na frywolne jajeczka.. więc podziwiam Twoje - cudo !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...